Pages

Tuesday, October 11, 2011

: tak payah nak busy body buleh? :

hello!!suka hati la aku nak pinjam PTPTN ke dapat JPA ke sebab hutang PT tu yang bayar aku..ada aku guna duit ko??tak ada kan..so apa masalah ko?family ko ada masalah duit macam aku?haa??! aku masuk UKM ni pun pinjam duit orang nak setle kan yuran n beli barang...ada ko tau?aha..ko tak yah tau pun sebenar nya..lagi pun ko bukan sama batch dengan aku..so shut up ok..

ishh!!menyampah seh ko suka masuk campur dalam hidup peribadi aku..at least aku tak susah kan orang lain..kalau aku jumpa ko rasa nak tampar-tampar je mulut ko tu..kasi chili sikit baru tau..

p.s : haa!!kan da ngamuk..da berapa hari da aku tak ngamuk ni kan..fuhhh~!

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers