Pages

Friday, December 30, 2011

2012 will be our best year ever!

tinggal sehari je lagi nak masuk tahun baru..macam biasa..aku tak suka letak wish list sangat untuk new year..setle kan dulu wish-wish lepas yang tak tercapai-capai lagi..before masuk cerita tahun 2012 even blom masuk lagi..saja-saja nak share what already happen dalam tahun 2011 ni.. err..sebenarnya tak berapa nak ingat sebab mmg ada penyakit cepat lupa jalan citer sebenar..*sigh..tapi this year memang totally berbeza dengan tahun-tahun sebelum ini..macam-macam dah capai, dah lalui, maybe bakal lalui akan datang..haa..tettt...yang bakal tu jangan citer dulu..simpan dulu citer excited tu..btw this year la macam-macam memory da dicipta..paling banyak memory dengan semua geng sekampung kat JB..selalu buat event makan-makan, buka puasa, reunion, steamboat, lepaking..rasanya tahun paling best masa raya aidilfitri. paling havoc ok kami konvoi..total 10 kereta..korang mampu??hahaha..akan datang hope buleh jadi 20 kereta ke..hahaha..this year jugak my best fren give me something yang memang aku tak akan lupa kan..memory tu semua telah dibukukan..thankz to my darling..dapat kek besor dari adek sendiri..pandai dia bagi kejutan kat akak dia..adek lelaki tu..dah lama aku tak sambut befday dengan family..tapi tahun ni semua dapat merasa..thankz ya my little bro..thankz again for the blueberry strawberry chocolate cake..wahahhaa..hebat nama kek ni..panjang..
this year juga semua kenangan sweet-sweet sour semua aku rasa..paling sour pun dah rasa..maybe tak nak rasa lagi sebab terlalu masam..hahaha..n this year jugak aku akan tinggal kan semua memory aku balik jb..bye-bye UKM..insyaAllah ada rezeki aku cont study lagi kat sini ye..doa-doakan..

ok..untuk tahun 2012 pula macam-macam perancangan dah dibuat..dari berita gembira my kak long, my yuyuyuyuyunk, my future..fuhh..btw yg yuyunk tu banyak sebab ramai sgt yuyunk yg bawak good news ni..aku doa kan korang semua bahagia ok..for me??jeng-jeng-jeng...insyaAllah..Allah lebih tau...teruskan hidup sambil ketawa dan dengki-mendengki manja dengan semua bodyguard saya, princess saya, mama saya n keluarga terchenta.. yang sour semua aku nak tinggal kan jauh-jauh..tak nak masuk dalam diari 2012..scan semua 'virus' yang ada..kasi bersih..winkkk!!

setelah sekian lama..ni entry paling panjang walaupun gigih study nak final next week ni..JB..da rindu sangat ni dengan JB.this sem balik rumah sekali sahaja..but never mind..sebab my mom selalu tepon anak chumel die ni (perasan..bluweekk)..n anak nya ni selalu jawab 'mak..ain kuat makan da ni..macam mana??'..haha..mak kata tak apa janji bahagia..mak pun tau if anak dia yang ni sedih tau..huhuhu..ok..next event BBQ dengan semua geng kG jb di penggerang!!!yoshhh!! nantikan aku balik baby2 semua..heeee~ gud nite..esok ada appointment dengan mentor terchenta nak setel kan pasal internship..finally company TETTT da kasi surat cinta..luv u la..muahhh!! ahakkzz..bubye~

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers