Pages

Tuesday, December 6, 2011

finally i got it

bangun seawal 6 pagi..bersiap-siap hendak pergi test..test ape?jpj lorhh..dtg sana kul 8..tapi dapat sesi 2 kene tunggu samapi kul 11.30 baru nak stat..demm..penat hokey..plus lapar..kejup je dpt buat parking tu semua..haha~cuak seh mula-mula..sedang kan biasa je..ni kes tunggu lama sgt la ni..pastu tgk org take turn sorang-sorang tu yang jadi cuak..ok..abng JPJ tu bagi chance kat aku masa buat bukit..ahakzz..sedang kan masuk sikit je..baru nak patah balik buat semula..tp dia cakap tak apa..haha..lulus!!!!

next jalan raya..dari awal da aku cuak takot buat dengan JPJ perempuan..nah!!mmg kene perempuan pun kan..tak dapat nak elak..bantai je la..da dapat pun kan..drive punya drive..adehh..akak jpj ni gelojoh la..kan aku da kelam kabut..nasib mati enjin sekali je..aishhh..n nasib gak aku tak failed!!! fuhhhh~ aku risau 1 je kalau failed..duit aku..RM100 bukan sikit..banyak tu..leh buat makan 2 minggu ok...Alhamdulillah..lulus..terus kol mak..haha..k la..tghr tadi hampir pitam sebab panas sangat..tp sampai je bilik lepas makan memang betol2 pengsan sampai la maghrib..nasib baik sedar da maghrib..fuhhh..seyes~ yeayyy!! da  tak yah pening pikir pasal lesen da..g keje da leh tibai kete NURUL ASHYIKA..haha..k choww~

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers