Pages

Sunday, January 16, 2011

~betul2 annoying~

lama tak update kan...merujuk kat tajuk besar kat atas nun bukan nak cakap ape la..juz mmg annoyed ngn diri sendiri..kenapa?sebab nye sejak-sejak ni terlalu busy dengan program..pas tu busy dengan diri sendiri lak..so emosi selalu tak stabil..selalu je nak marah...kesian gak kat Encik B..selalu gak die kene layan bad mood saye ni..nak buat cam ner..tak buleh nak elak..sejak-sejak ni gak susah nak tidur..penyakit lama dah datang semula..agak parah gak kalau tak diubah dalam masa terdekat..bile pagi je mesti tidur kul 3 or 4 pagi..g kelas kol 8..smpai petang lak tdo pas solat asar..pas tu pening..g meeting dalam keadaan pale yang bengong...before ni saye sendiri tak ada masa nak spend tok diri sendiri..nak release tension pon juz buat window shopping kat PUSANIKA..shopping la sangat..duit tak brapa nak ade..scholar belum masok..dalam tempoh sebulan survive dengan 200...first time rasa diri ini berjimat habis..so bila scholar da masok lak tak ade mood sangat nak bershopping..actually tu bukan kecenderungan saye suka bershopping..dulu saya mmg tak suka nak shopping ni..sampai la saya telah diajar tentang apa itu SALE..haha..hope still leh saving..umur sekarang dah 22 tahun..study tinggal lagi setahun..kejap je nak masok dunia kerja..macam pelik pon ade..hope apa yang saya belajar kat u ni terutamanya pasal pengurusan program leh guna untuk keje nanti..seyes..semua ini berubah bila saya masok UKM..kalau dulu saya selalu dengan geng-geng saya jew..berkawan dengan lelaki melebihi perempuan..sebab tu nafsu nak shpping tu tak ada..sorang demi sorang kawan kat U ni suruh saya jadi lebih feminin..masalah nya bukan saya tak nampak feminin..tp sebab kemalasan nak berfesyen semata-mata untuk ke kelas tu lah saya juz pkai t-shirt biase, berseluar jeans, tudung selempang ke tepi. kalau pasal matching2 kaler baju n tudung ni lagi lah malas nak amik tau..even anda-anda nampak saya seperti garang or tegas..tp hati mudah tersentuh..sangat-sangat..lagi-lagi bila sorang2..nak buat cam ner..jiwa perempuan..*seyes..saya perempuan ok..bukan lelaki..hadoooii..ok la..penat ngomel lama-lama..update pon juz untuk ngantok kan mata..so..sape2 yang bace entry ini juz anggap anda tak bace..jangan tegur apa yang saye update di depan saye..if anda rasa annoying dengan entry ini sila tinggal kan blog ini..tQ..(^__^)

1 comments:

Sidratul Muntaha said...

hehe..nak sengih baca.
ain,jgn risau.kamu adalah perempuan di mata kaca saya dan mata umat yg lain.:)

100% perempuan tulen.:)

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers