Pages

Saturday, January 29, 2011

~sEjarah~

"TAK SAMPAI SEBULAN"

*sigh...diri ni dah macam kene badi..oleh itu, secara rasminya saya panggil badi ini sebagai 
'TAK SAMPAI SEBULAN'..
sejarah bermula cerita ini bermula dengan SANDAL..phewww..kaki ni tak de la besar mana..kecik jew..kalau beli kasut pon saiz 5..disebabkan kasut ala-ala kasut lari saya tu da jahanam bahagian tapak nya..so dengan sendiri nya saya decide nak beli sandal je..*dengan harga yang agak mahal..T_T..padan muka..
nak dijadikan cerita saya pakai kasut tu TAK SAMPAI SEBULAN da putus...fuhhh!!! 
TERIMA KASIH ya~~ +_+'''

sejarah yang seterusnya berkenaan dengan kasut WEDGES...bengOng..
gara-gara tak ada kasut yang sesuai untuk keluar, maka diri ini membuat keputusan meminjam kasut 'adek' yang agak chumel sedikit kakinya dari saya untuk ke MINES..sampai kan kaki ni melecet..gler la..gigih mencari sandal biase tp disebabkan tak larat nak berjalan dalam keadaan kaki yang sakit akhirnya tercapai WEDGES tu..pakai punya pakai maka.....TAK SAMPAI SEBULAN juga tapak kasut tu rosak...*sama kes dengan kasut ala-ala buat lari tu..+_+"""""
tersadai la kasut tu dibawah katil sebab tak ada masa nak fix kan kat pak cik repair kasut..
T______T

next pulak, sejarah JAM TANGAN..*skema ayat..
da berbulan-bulan saya tak pakai jam..jam yang last da mati..so sebab kan down kene tipu dengan uncle jual jam tu yg die kata jam tu original..dan akhirnya jam tu karat...so..malas da nak tukar bateri..akhirnya setelah berbulan2 hidup tanpa jam untuk ke kelas..tiba di MID nampak sale..80%..nah..amik ko..murah..harga asal seyes RM159..last-last dapat RM47 je..sapa tak nak kan..
ok..bergaya la tangan ini dengan jam baru untuk ke kelas..nak dijadikan cerita TAK SAMPAI SEBULAN jam ini telah pergi meninggalkan saya....waaaa!!!
dia main gelongsor masok dalam salur air kat toilet...memang dah tak tau nak buat pe..masok kelas dalam keadaan yang tersangat-sangat kecewa dan sedeh...!___!

so kesimpulannya, badi ini dah memelekat melebihi sebulan lamanya..
gara-gara sejarah ni semua..kak dja dan af telah menggelakkan saya dengan dasyat nya...huaaaa..

hasil semua ini, saya dah malas nak beli SANDAL, KASUT, dan JAM baru..
sekian.....

p/s : disebabkan hal ini semua, saya tukar nama FB kepada TAK SAMPAI SEBULAN..lol..xD

1 comments:

Ct DJa said...

kiikikiki~ cian awak. sabar eh ain. hakhak!! ;p

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers