Pages

Friday, April 22, 2011

~arGhhh!!frust gile...~

huaaaa!!!!kenapa die ubah???!!!
ni kes jadual kelas tok sem 1 tahun 3 nanti..
sepanjang ada kat UKM ni, tak pernah lagi aku ade kelas tetap hari JUMAAT hokey..tak penah lagi..
mula-mula buat pendaftaran kursus dapat set 2 untuk perniagaan antarabangsa..
(tak hingat hari apa..yang pasti bukan jumaat hokey)
da happy gile da ni...sekali...ni baru je cek SMPWEB...
memang tinggal harapan la..
tak pasal-pasal jadi set 3..JUMAAT nye kelas pulak tu...aishhhh!!!
benci gile...
ngah doa ni harap-harap set 1 or 2 tak clash ngan mana-mana subjek major aku..
kalau tak..memang cipta sejarah la kan ada kelas hari jumaat..tak dapat la den nak balik umah den...
T_T
terkejut beruk aku tengok sistem ni..huaaa!!


hapo aku nak buat ni....huaaaa!!!
tak suka hokey...!!!

p/s : ok..cukup la aku meroyan pagi-pagi buta ni...nak tunggu azan pulak...solat b4 tdo..weee~

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers