Pages

Tuesday, July 5, 2011

2011-2012-2013-.........

yup..memang aku akan tutop blog ni n bukak blog baru..tapi tunggu pas aku balik kursus ya..sekarang ni nak kasi relax-relax dulu..nak packing-packing barang balik kL..n my new number pas aku balik dr kL gak..sebab menanti fulus yang tak masuk-masuk..sayang gak nak buang nombor lama tu..aduhh..tu nombor lawa kot bagi aku..sebab lebih kurang dengan nombor maxis..n no celcom tu gak paling femes dalam kalangan member-member..tak apa la..pasni nampak private sikit kat nombor baru tu..VIP je buleh ada nombor tu..haha..mata da ngantok sebenarnya..tapi tanggan gatal nak update blog..sebab excited dengan beberapa benda ni..first pasal kereta..yeahh..of coz la teringin nak ada kereta sendiri kan lagi-lagi nak keje ni..aim myvi..tapi kalau tak mampu dapat persona ke saga ke ok la gak..aku bukan nak buat drift pon..kereta ni aku aim paling lewat pon akhir tahun depan..tahun depan ey bukan tahun ni..yang kedua pulak lesen kete..haha..ada hati citer pasal kete tapi lesen tak ada..eh..biarlah..hidup ni kene ada matlamat..lesen kompem amik bulan 9..nak jimat punya pasal..amik kat u je..ketiga pulak aim keje yang gajinya at least 2ribu..ni planning tahun depan jugak..pas da confirm gaji keje tu mantap..da boleh ready dah kumpul duit untuk beli rumah..untuk mak..da planning dengan akak nak share duit beli rumah..eh..aku tak nak kawen kat rumah flat tau..da la comel..bak kata faezy..nanti takot runtuh..haha..korang tengok macam merepek je wish list aku kan..tapi selagi aku tak capai semua ni aku tak nak kawen...nak bagi mak tempat tinggal yang selesa..

and yang untuk wish terakhir ni..aku janji 3 TAHUN...apa yang 3 tahun??ini rahsia aku..ada 2..ni aku cabar diri sendiri...wish yang 3 TAHUN paling aku pegang....aku bukan orang yang senang lupa..

thankz untuk kawan-kawan yang banyak sangat bebel kat aku..n last-last macam-macam kat pale aku ni aku nak buat..semangat tiba-tiba..thankz jugak untuk kak dja untuk kata-kata semangat n kata-kata buat aeen kembang setaman..haha..fuhh..tak sabar nk setle kan satu per satu wish list aku ni..hope the best for me..wish list to have bf??........out of list la..tapi untuk ada suami?yup..masok list..tapi after yang wish 3 TAHUN tu selesai...just wait n see apa yang aku boleh capai..

p.s : aku suka jadi lain dari perempuan lain..tapi memang tak akan semua orang yang boleh terima aku..tapi itu masalah mereka..bukan masalah aku...doakan yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga..

2 comments:

Ct DJa said...

we share the same aim! ehem2. kata2 kembang setaman? nak akak list kat sini ke? ekekekeke :DD

btw, jaga diri bebaek. always kuat semangat. keyh? muah muah!! lebiuuuu~

nurul ain ismail lee said...

kembang se UKM pon dah buleh akak..haha..lebiuuu too..:D

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers