Pages

Saturday, July 30, 2011

::Puteri HabOur with my luv::

: : : KAMI GILA_GILA BILA BERSAMA : : :

my yuyunk forever..luv u all lah!!!
finally, masuk jugak kan entry pasal aku jadi gila seperti orang yang tak sedar kan diri ini..muahahhaha! nak di jadikan cerita bila 2 orang my lalink ajak 'date' sama-sama..last minit nya planning..siap je aku terus naik kete dengan my lalink (featy & bella)..bila di tanya 'lokasi?'...errr..terpinga-pinga aku..sebab aku memang tak suka pikir nak pegi mana..last-last keluar jugak perkataan 'puteri Habour' kat diorang berdua ni..pehhh..diorang memang sporting habis bawak aku pegi sana lagi-lagi bila aku cakap aku tak pernah pegi..(memang agak memalukan jugak la bagi orang jB macam aku sebab tak pernah pegi kan..-_-")..siap sesat jugak nak g sana..walaupun kedua-dua my lalink da penah pegi..haha..aku lagi la..dok sit belakang blur je tengok jalan..idea nya sebab nak buat ala-ala fotoshoot gedik kat sana..hohoooooo~!..pas sesat bagai akhir nya..kami sampai!!!haha!jakun jap bila sampai...(^__^)..ok..terus masuk cari port pertama untuk panas kan badan snap gambar..hasil nya?haaaa!~sila la scroll ke bawah..semua pic ni di snap menggunakan 2 jenis camera iaitu digital camera also DSLR Nikon..n semua pic ini jugak di ambil oleh tangan-tangan kami..(wlupun tak reti sangat tp aku try je guna..cari pose yang baik punya..)...jOm tengok..


me also with featy..my lalink tOo..(^_^)

US again..:)
p/s : sori la geng..gambar tak banyak sangat sebab malas nak edit..next post aku masuk kan banyak k...(^__^)...really miss this moment..thankz tO my lalink-lalink..

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers