Pages

Tuesday, July 5, 2011

bak meh hari-hari senyum aku

the worst day ever..dari jam 2 until jam 8..*eh pakai jam-jam dah sekarang..maklum la teringat kes jam ke ban..iaitu jam masuk jamban..memang worst..walaupun seharian keluar dengan my laling (bella)..n my luling (faezy)..tetap gak aku xleh nak enjoy..apsal la pale otak aku ni..pegi shell tempat mmber isi minyak pon kepala nak melayang...nampak aney jaga minyak pon tetap gak melayang..tidor pon same..-________-"

kami ke jusco bukit indah...tempat ni tak de la melayang sangat..next ke CS..banyak melayang..macam layang-layang..stay kat level 5..buat pandangan jarak jauh..melayang..tgk restoran Kenny's rogers pon melayang..bukan ada apa-apa pon kat situ..makan ice cream pon nampak something kat dalam cawan tu..memang gila kronik la penyakit aku ni..penyakit layang-layang..

senyum khambenggg!! *sila jangan ikot..ni sengih pakso..

ni my luling...tu sushi fav aku..haaa..makan la ko..tetap gak kurus..haha!

ni my laling...thankz 4 da day yunk..lebiuu..
kat CS g sushi king..makan-makan..pang..3 set aku tibai...

dah setle kat sushi king lak lari pegi mcD..tibai ice cream..dok tepi koridor *eh ade koridor ke?lantak la..tgk CS yg kosong tu..g hari isnin..org keje..memang la..tenung masa depan..macam nak terjun pon ade..nasib baik iman masih kuat..nasib baik  dalam banyak-banyak makan kat rumah berat turun..so untuk teruskkan penurunan tu aku kene tension-tension selalu..nice-nice..thankz ya pendorong saya turun berat ni..bermakna sangat..

p.s : esok dah chow balik ukm..so chow sini semula dekat-dekat dengan puasa nanti..tis year dapat sambut 1 day puasa dengan family..n tis year jugak raya sorang..tak macam sbelum ni..(^__^)..senyum kan je..k da penat pot..pet..pot..pet..barang da 80% kemas..selebih nya esok..11AM..flight K.K.K.L.aku akan berlepas..wehuu..sampai 'airport' (terminal bas) TBS kol 3 lebih kot..hope 'udara' (jalan raya) tak jem esok kan..n hope gak 'kereta Limo' (Train KTM) aku tak sesak..ahakzz..choww chin chau..(^__^)v..peace yaww!

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers