Pages

Monday, August 8, 2011

: : appreciate : :

saya (bahasa sopan sikit) ingin menyatakan bahawa saya sayang mereka yang sayang saya..even mereka yang pernah sayang saya pun saya sayang..(erkk..maksudnya sekarang dah tak sayang saya kot..sOb..soB..T_T )..ok..kembali menjadi diri..aku seorang yang sangat mudah rasa terharu, dan hargai seseorang itu..even muka aku macam orang tak ada perasaan tapi aku lah salah seorang makhluk kat muka bumi ni yang mudah sangat terharu..sampai kan kawan-kawan panggil aku 'yunk' pun aku da terharu..rasa macam jadi seorang yang special untuk diorang semua..tu baru terharu bila orang panggil aku 'yunk'..ni belum benda lain lagi..muka aku je macam orang tak ada perasaan...ni bukan kes ego..kadang-kadang aku sendiri tak reti nk luahkan guna muka...kahh3..bukan manusia kot aku ni..even kucing pun reti senyum..

semua kawan-kawan yang aku ada sekarang aku nk keep in touch sampai bila-bila InsyaAllah..tak kisah la kawan rapat ke kawan aching ke..asal kan kawan..untung ada FB..haha..so memang muka aku je wujud kat fb tu..sampaikan mesti ramai menyampah tengok status aku kat fb diorang ni..(huhu..jangan la menyampah..tu hobi aku kot)..ok..after this aku try nak hargai life aku sekarang..aku nak try buat benda-benda yang aku tak pernah buat..(aipppp!!benda baik ey..jangan pikir bukan-bukan)..try nak cabar diri sendiri..try nak capai sesuatu untuk hidup aku..so far banyak wish list yang aku buat tu tak tercapai sebab aku macam amik sambil lewa..aduhhh..sedih dengan diri sendiri..

p.s : setiap apa aku nak kan aku cuba dapatkan..tapi dengan cara yang rasional..(^__^)

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers