Pages

Tuesday, August 2, 2011

: : my first LOVE : :

cehh..kalau sebelum ni aku jugak paling blurr yang 'first love' tu apa..tapi akhirnya aku da dapat kenalpasti siapa 'first Love' aku...tak tau la benda ni bagus ke tak untuk aku..tapi yang penting aku da tau da apa tu 'first love'..ahakzz..congratz to beliau la sebab jadi 'first love' aku..even beliau tak suka ke apa nvm..tetap gak nak cakap..mana tak nya..da 22 tahun baru aku tau sapa dia..ishhh3..sedih dan tragis betol la aku ni..jadi manusia yang tersangat la lampi..lambat seh..da la selalu typO..typO dalam bercakap..eh?buleh ey??bulehkan je la..but nice jugak rasa ada first love ni kan even belom tentu kita tahu jodoh kita dengan dia ke tak...aishh..tapi aku ni da kes lambat sangat da..aduhhh..eh2..tapi bagus kot..da la experience kapel tak banyak..so patot la sangat lambat tau kan..hoho..nvm la..janji aku bahagia..opsss!!hehehee~ well disebabkan da tau sapa dia, so hidup aku suka bagi advice kat org lain even diri aku pun bukan betol mana..n hope sangat after this lelaki yang bukan first love aku (bakal future husband la konon nya ni..) hargai aku..nak cakap kat sini susah pulak..tak apa..aku sorang je tau pun da cukup..haha..sebab aku da rasa sikit tua..ecehhh!!n aku paling menyampah kalau ada orang lain yang suka jatuhkan or rosakkan rumah tangga orang lain..aduhhh..cik Joyah..tak yah la awak sibuk hal orang lain..awak buat la hal sendiri ok? ok la..macam da lari tajuk entry ni sikit je..hahaha..ni sengaja di update sebab sambil-sambil tunggu azan subuh ni tu yang sengaja nak merepek...but my first love tu tak merepek pon..seyes..ni kesah benar ok..haha..k la..got to go..chOow~ selamat berpuasa uolzz~

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers