Pages

Monday, August 15, 2011

: : yes!! yes!! yes!!!! : :

kuat....tu main point yang aku suka dengar...
thankz yOo..ko lebih kenal aku kan dari diri aku sendiri..
btw..tadi hang out kat DS...before lepak aku g pasir gudang jup..ade projek..hahaha
g dengar tazkirah Ramadhan..bagus seh..haha
macam biasa la kalau da jumpa geng kan..gosip la..tapi tak ngumpat..ahahha

kene bahan tu rutin biasa...so da lali da..
xde benda pun nak citer..
aku sebenar nya cari idea nak update citer pasal event Reunion buka puasa aku sabtu lepas..
sekarang mata kembali segar lepas aku ngantuk gila pas buka tadi..cehhhh
so aku tak tau aku tidor hari ni kul brapa..hahaha
k...before that..aku nak cakap..

AKU TAK LOOSER!!!!

sila la baca ye..haha..(org tertentu je paham)

choOOooww~~!

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers