Pages

Wednesday, August 10, 2011

: : hari RABU : :

hari ni setelah sekian lama aku tak bangun awal akhir nya kene jugak bangun awal..lalink saya ajak saya pegi teman hantar resume kat pulai spring...so aku follow dia..aku bangun pukul 9.30 pagi..bagi korang mesti la tu lambat..tapi bagi aku tu da cukup awal tau..ngahahhaa..pas siap-siap tu bella datang amik..kami pergi bertiga sekali dengan faezy..mula-mula kami pegi jusco dulu..konon nya nak cari keje..last-last g beli barang..hahhaha..ok..nekad lagi..try usha keje kat u mall lak..before usha keje tu ktorg g buat reservation kat restoran Singgah Selalu kat U mall tu untuk our reunion event this saturday...so far reserve untuk 25 orang..maybe leh adi 30..belum kira betol-betol lagi..kah..kah..kah..aku memang suka buat keje last minit..setel part reunion ktorang g jalan-jalan cari keje..finally ktorang jumpa keje untuk my lalink tu..haha..kejup je..after dapat keje tu aku jalan2 g kedai PET kat situ..ade jumpa hamster mata merah..baby hamster..hamster tu sangat la pelik sebab suka lompat2..memang kelakar..nanti aku upload ye video nye..hehehehe..pas penat main gelak-gelak sekali ktorang tukar port melepak..kami semua pergi ke SP (skudai parade pulak)..g la ronda-ronda usha teddy bear, baju, kasut..usha je ni..

sorry la kalau terkejut tengok muka aku..muka aku memang selalu besar kalau snap pic..-_-"


pastu korang nak tau..aku jumpa satu mesin ni..mesin main2 tangkap anak patung..kah3..tiba-tiba nak main benda tu sebab dalam tu semua angry bird..so nak yang merah tu..first try faezy main..langsung tak dapat..pastu try lagi sekali..sikit lagi nak dapat..last2 terlepas..pastu macam excited..so suruh try lagi..aku punya la fokus..aduhh..terlepas lagi..-_-"..kecewa sehh..ni bukan nak berjudi tau..ni suka-suka..hampehhh..pastu dengan kecewa terus bla..haha

pehhh..geram main benda ni..siap menjerit-jerit bagai 


after pegi SP kami terus g pulai spring pulak..teman nabila..dia anta resume kat boss sane..fuhh..terus interview..terus dapat tu..jeles seh aku..kalau cuti aku lama lagi memang aku nak keje jugak...hurmm..sabor je la kan...btw..after setle mencari keje petang nya tu aku g bazar lagi..cari cendol..ngahahha..sabor je la kan..mentang-mentang berat da turun lagi kan...hari ni makan over sikit..hahaha..tapi tetap dikawal...hohoho..
haa..ni muka yang tengah sakit kepala, penat n lapar..ngehehehe


n disebabkan bangun terlalu tak cukup tdo, so kepala aku ni macam nak meletup sakit nya..sampai je rumah after buka puasa terus pengsan 30 minit..huhu..nasib baik sedar balik..terus mandi..solat..fb..kah..kah..kah..n now..my fb da jemu tengok muka aku..dia problem pulak kan tak bagi aku on9 fb..cehhh..tak pe..tak pe..nasib baik ada blog aku ni..weeee~~ok..selesai cerita hari RABU..now da nak masuk KHAMIS..puasa yang ke-11..hoho..

SELAMAT BERPUASA SEMUA..!!!

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers