Pages

Wednesday, July 6, 2011

dah serik!~


jika kamu memancing ikan,
hendaklah kamu ambil ikan itu.
janganlah sesekali kamu melepaskan ia semula
ke dalam air begitu sahaja,
kerna ia akan menderita slagi ia masih hidup.
begitu juga stlh kamu mmberi harapan kpd seseorang.
stlh dia mula menyayangimu,
hendaklah kamu menjaga hatinya..
jangan sesekali kamu meninggalkannyer begitu sahaja
kerna dia akan trluka oleh kenangan bersamamu,
dan x mungkin dpt melepaskan segalanye
slagi die masih mengingatimu n mencintaimu..



dah serik dengan paggilan bf gf...dah banyak kali aku cakap..ini semua first time bagi aku..tapi cara kau tu terlalu kasar buat aku...buang aku macam aku tak ada maruah..yup..aku tak secantik perempuan luar sana..tak semanja, caring, loving..tapi aku belajar..don't judge me dengan apa yang kau rasa..kelemahan sendiri?mula-mula kau juga nasihat kan aku 'dalam hubungan ni memang banyak halangan'..n last-last kau makan kata-kata kau sendiri..if kau tau semua tu datang dari kelemahan kau kenapa kau tak cuba nak perbaiki?maaf..ego kau terlalu tinggi untuk aku..

p.s : andaila kau tahu setiap masa muka kau wujud depan mata aku..mesti kau tak akan buat aku macam ni..kalau la aku tau benda ni akan jadi, aku tak akan sekali-kali terima untuk bersama kau..yup..silap aku..gf paling teruk..aku..nurul ain ismail lee..congratz untuk anda..kembali sakit hati..aku tak nak terima sebarang kata-kata maaf pun..menyerah sebelum berusaha..anda patot belajar cara nak pertahankan orang yang anda sayang..gud luck dalam mencari awek baru..jangan cari yang macam aku..

3 comments:

Ct DJa said...

dah la ain. u are a great woman eerrr girl for a great man. maybe dea xsesuai utk ain. ade cerita baru ke?? erk! tc! find a man who can say 'you are amazing just the way you are'. ehem! akak tahu, ini lirik lagu. LOL~ kthanksbye. :))

Sidratul Muntaha said...

Aeen akan bersyukur pada Tuhan, someday sebab dia tinggalkan aeen sekarang. Pahit takkan selamanya. Manis akan datang nanti.

You deserve better. mungkin dia lelaki yang baik pada mata aeen dan take time lupakan dia tapi Allah dah ciptakan lelaki lain yang LEBIH baik. Once aeen jumpa yang LEBIH baik tu, perlahan-lahan kenangan akan pergi.Insya Allah.

Apa yang orang nasihatkan aeen,adalah apa yg orang nasihatkan diri sendiri. Kadang-kadang kita kuat,kadang-kadang kita lemah.Rasa macam dah tabah berdikari tapi rupa-rupanya macam rapuh berdiri, bila ingatan pada dia datang lagi.

Doalah banyak-banyak.Jangan putus asa.Aeen kuat. Love you fillah. ;)

p/s: blog dah lawa.tak yah lah delete. ;P

nurul ain ismail lee said...

kak dja : ahakzz..tah la..kat blog je saya buleh nak luahkan..lantak lah ada yang nak marah ke tak..huhu..tc akak..esok nk berkursus sampai kurus..haha

DOMO : amin..pengalaman fatin jugak..thankz for ur advice..luv u too..ahakzz..(^__^)

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers