Pages

Sunday, November 27, 2011

janji pada diri sendiri

sejak duduk bilik sorang-sorang ni aku banyak muhasabah diri.. kadang2 bengang diri sendri sebab pernah buat benda agak bodoh n rasa berdosa sangat. janji ini bukan aku buat sempena Awal Muharam.tapi dah lama dah. baru pas melaung kan janji yang pertama kat fb. tak nak berkapel lagi. ni bukan sebab frust ke ape. tapi sebab rasa kapel tu tak perlu dan tak penting. bak kata member aku 'kapel lepas kawen'..see..lebih berkat rasa nya. mcm buat benda yang sia-sia bila asyik fikir pasal nak bf dalam hidup. selalu je aku bace dlm fb masing2 mengharap kan cinta. lama-lama mmg nak tergelak. tapi aku tau dulu aku pun macam tu. but now nak rahsia kan ape2 yg berkenaan dgn hati ni..ecehhh!!..haha..nak usaha ubah diri jadi someone yang lebih-lebih baik dr sebelum nya. tak nak ulang kesilapan yang sama. nak jaga my family sampai bila-bila. stop bercakap benda yang sia-sia..ahakkzz..aku just suka bace status2 fb aku sejak sebulan 2 ni..sendiri post last2 motivate kan kat diri sndri..

p.s : semua ni bukan omong kosong. ini semua janji aku. terpulang lah apa yang orang lain nak kata..: )

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers