Pages

Monday, November 21, 2011

realiti Nurul Ain Ismail Lee

mula-mula bila tak kenal orang kata aku sombong~ bukan sombong just muka aku tak suka senyum sorang-sorang tak tentu pasal. aku bukan peramah dengan orang yang aku tak kenal.tapi aku peramah dengan mereka yang aku kenal.

bila dak kenal ramai kata aku gila-gila, banyak cakap ~ gila-gila tu berlaku dalam hal tak formal sahaja. time ni ramai senang berkawan.

bila buat kerja sama-sama kebanyakan akan jadi annoying dengan aku ~ yup. aku sorang yang sangat tegas bila bekerja. tak suka bergurau bila buat kerja. bertindak ikut planning yang dah dibuat. maybe cara aku macam Ditaktor. 

di FB orang akan nampak aku kuat merepek, kadang-kala suka berceramah, suka melawak tak tentu pasal ~ dalam fb tak buleh nak melahirkan sifat seseorang tu 100%. lebih macam kepada first impression orang bermula di FB.

bila dah mesra di FB dan tiba-tiba berjumpa untuk hal kerja masing-masing akan awkward ~ kes ni terjadi bila di dunia nyata aku n rakan di fb tak pernah bertegur seperti di fb. ini lah jadi nya..*banyak orang mcm ni..lol

p.s : identiti aku berbeza mengikut persekitaran dan keadaan. bukan bermaksud aku tak jadi diri sndiri tetapi itu lah diri aku. berubah mengikut keadaan. bukan hipokrit tetapi berkelakuan seperti yang sepatotnya. so lets people change. mereka tahu apa yang mereka lakukan..: )

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers