Pages

Wednesday, November 30, 2011

sesentap Aji Na Moto..auchhh!!

ahakzzz!! macam mimpi di siang hari..i see him..
ngiaahhahahaha~
ok..ni hanya spekulasi semata2..
goshh!! 1 of my best fren nak tunang dah..yang ni yang lain ni..bukan yang sebelum ni..
tak ku sangka..semakin bertambah2 mereka yang nak diri kan masjid..wehuuu!!
aku excited sbb belom pernah lagi dapat invitation kawen dari member sendiri ni..
so kawan-kawan ku..cepat-cepat la kawen..ahakkzz
aku baru nak g kursus bulan depan ni..kursus jahh!!
bukan tak sabar..tapi preparation awal ye..haha

btw..peristiwa seseorang sentap dengan ape yang berlaku kelmarin..
dengan aku-aku sekali down..
waaa..menangis je malam itu..
tah tibe-tibe ter emo lebih..
goshh..jangan la kau membuang beg aku itu kerana banyak harta di dalam nya..
jauh aku terbang kan dia..naik flight lagi..
jikalau ko buang, akan aku cari kau sampai lubang cacing tau!!

kbai~


0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers