Pages

Saturday, November 26, 2011

saya nak travel lagi

lepas my first time trip ke oversea tiba-tiba teringin nak buat hobi baru..travel around ASEAN dulu..haha..ingat lagi masa sampai vietnam. tukar mata wang sana..dah la ni nilai duit diorang besor2..RM1.60 bersamaan dengan 10 000 Dong..pening pale aku nak guna duit..n buat pertama kali dalam hidup aku masa aku pegang duit Dong tu aku rasa macam duit tu macam kertas je..n tak ada nilai..so senang-senang je aku habis kan duit..shopping sampai RM400..ishhh3..memang macam bukan pegang duit..bahaya seh aku..hahaha~bagi aku hanya Ringgit Malaysia je yang bernilai..kah3..xD

disebabkan banyak sangat nombor 0 kat duit diorang sampai kan aku ada berjuta-juta Dong masa tu, sekali ada satu tragedi aku leh bagi 1juta Dong untuk bayar barang yang harganya dalam RM3  je..hampeh..aku nye kompius sampai silap bagi duit..nasib budak tu pulang balik duit aku..aiyOOo..sejak tu aku nak beli apa-apa aku mesti suruh junior n felo aku tgk kan duit aku..kah3..melawak seh..

aim satu je sampai sekarang..aku nak g korea..so start saving..bajet travel tour dalam RM2 ribu untuk 5hari..hoho..ehemm..to my future husband tempat honeymoon wajib kat korea ok..haha..xD

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers