Pages

Friday, November 18, 2011

taip-taip-taip-dan-terus-menaip

yeahh!!!tahniah untuk aku yang tak ingat bila tarikh kene submit projek paper kan..see..esok da last day!! down..haa..mengarang non stop dari tadi..dah la tajuk macam payah..lagi la tengah hangat lagi kat isu semasa..gaji minimum..mak..penat da mata ni..*tapi tetap gak nak menaip kat blog kan..lol

kene submit paper ni minggu ni..next week kene submit report yang g vietnam + mock interview..lagi next week ade mid exam IB + test JPJ..n tiap-tiap hari pikir tesis aku yang stil sangkut kat bab 2 tu..dengan program internship SME lagi..busy kene dengar macam-macam talk untuk LI lagi..talk under CESMED lagi...waaa...pale aku dah nak meletop untuk bulan ni..tired!!!

nasib la masalah untuk cari tempat LI da setle sikit..dari 4 resume yang aku dah anta finally ade 1 company da kol setuju nak amik..but aku still nak tunggu yang lagi 3 tu..orang paling gamble ni mmg aku..mmg aku nak anta 4 resume je..malas nak cari company yang besar-besar..pressure die pun nanti besar..cari yang dekat ngn rumah je..leh teman mak..fuhh~~ moga di permudahkan..k..sambung menaipkan words lak..aaaa~ +_+

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers