Pages

Saturday, November 19, 2011

~thesis oh thesis~

gosh!!memang tonggang terbalik lah kan tdo aku..aku nye tesis masih tergantung kat chapter 2..chapter 3 baru masuk intro je..down mek!! aishhh..ngantok~hari ni rushing siap kan 2 paper..yoshh!!!berjaya..tahniah aeen!!hasil kegigihan menaip non stop..tahniah!! *mata makin sakit ngadap lappy 24/7..bila la giliran tesis ni pulak ye..dah la tinggal sebulan lebih je lagi nak habis sem..tesis masih disitu je..tak bergerak..hahaha~ -_-"

interview lak kene hari rabu..nasib la..leh sempat study company n position tu..isnin program ceo graduation..*kene paksa datang..demm..+_+..isnin jugak lawat tapak kajian..kalau la company tu buleh improve gila-gila lagi la semangat aku nak present depan CEO SME nnti..chaiyOok aeen!!!

eh..driving class tadi sangat la sayu sepi sedih mamai..haha~seyes memang aku mamai hari ni..asyik mati dekat 10 kali..nasib abng tu tak hangin dengan aku..*eh..baik la abng ni..ahakzz..xD

p.s : aku da ngntok..mau ngadap tesis setaip dua..haha~

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers