Pages

Sunday, June 19, 2011

~dah tak penting lagi~

selalu aku cakap dalam hati aku da redha..tu semua just nak kuat kan semangat sendiri...tapi bila hari ni tiba aku memang tak boleh tak pikir apa..malam ni jugak hati rasa sakit..salah sendiri kan..waiting for nothing..and time-time macam ini lah mata tak boleh nak tidur..gara-gara kopi aku tadi or sebab kenangan tarikh 19 Jun ni? dunno la..mulut cakap malas nak fikir..tapi hati asyik teringat je..kalau orang lain ni mesti da marah n meluat dengan aku..sejujurnya sapa nak judge aku tu sila la jadi aku n lalui semua ini..even kau pernah lalui tetap situasi berbeza..cara penerimaan seseorang tu lain..so selagi anda judge orang..insyaAllah anda akan rasa yang lebih teruk dari orang yang anda judge tu..percayalah...jangan selalu cakap besar...aku try motivasi kan diri hampir setiap hari..tapi aku pon manusia..ada perasaan..kalau hilang ingatan je rasa nya aku akan ok balik..nak dijadikan cerita someone yang dari dulu tunggu aku mungkin dia tau aku da single..thats why dia wujud balik sekarang ni..but sorry..buat masa sekarang aku tak ready nak buka pintu hati untuk orang lain..biarlah jodoh tu datang sendiri..n bila aku dah ready aku terima seadanya..seyes..asal ada msg masok tengah-tengah pagi buta ni je mesti aku ingat dia..please la aeen..jadi macam dulu balik..jadi orang yang tak ada rasa apa-apa kat orang lain...susah nak sayang orang..susah nak falling in love..being single n tak risau pasal orang lain lagi...itu ain yang dulu..pehh..malam ni emosi gila la..masih tengah lupakan sikit-sikit..n sometimes pernah tak ada rasa langsung dah..n kalau buleh tak nak ingat langsung..percayalah pada Qada' n Qadar Allah..n jadilah perempuan yang kuat semangat semula..yang gila-gila..susah menangis..suka nyakat orang lain..n jadi macam budak yang duduk kat sudut2 belakang kelas tu..pastu duduk dalam kelas dengan diorang yang selalu buat aku ketawa..macam masa form 4 n 5 dulu...someone..please buat aku jadi macam dulu...bunyi memang macam drama..tapi ni realiti..ingat aku suka sangat tengok drama kat tv?hmm..korea gak..from now on..stop stalk n think about him...yup..aku tau ada yang terbaik untuk aku...dapat belajar something dari semua ni..so tak rugi sebenarnya rasa sampai macam ni..ni semua pengalaman..owh..goshh..geli rasa nya bila semua status fb aku update pasal love, relationship..kalau jumpa pakcik makcik aku ni memang kene bahan dah ni..n untuk pakcik2 aku, jangan tanya aku pasal boyfren k..aku hempuk laju-laju nanti..n jangan matchmaking kan aku dengan anak teruna orang lain ey..cehhh..bengong la lagu-lagu malam ni..semua nak slow..ni la keje aku..korea je..tak pe..at least leh lupa problem..n someone yang rasa aku update blog ni sebab nak mengedik ke apa lupakan je..baik korang nilai diri sendiri..jangan rasa diri hebat..malam ni mood campur-campur..geram, sedeh, happy semua ada...apa yang aku nak sekarang, aku nak someone yang macam ayah aku..caring dengan mak n kami semua..bila aku nangis dia mesti pujuk..n tak pernah rasa aku ni menyampah n ngada-ngada pun kalau aku merajuk..tak pernah rasa jemu..sejak-sejak ni aku lebih suka diam..depan kawan je aku mcm gila..pandai-pandai la kalau nak hidup ni..bila sedeh je aku layan Running Man..try la..mesti ketawa punya..n sorang kawan ni selalu ada kat twitter buat aku ketawa..sebab dia sangat faham aku..n aku tak pernah salah kan orang yang pernah buat aku rasa kecik hati, sedih, bengang..that's me..n fb la kawan terbaik aku..suka hati la aku nak update apa..n lepas exam ni je aku nak sibuk kan diri..nak keje...tak nak dah pikir bukan-bukan lagi...love?huh..tunggu dia datang sendiri je..malas dah....

p.s : yup..aku suka cakap sendiri-sendiri...at least hilang tension..lagi-lagi pagi buta macam ni..rumate da tdo..so layan korea je la..chowww!!

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers