Pages

Sunday, June 12, 2011

~ready for our last presentation~

subjek : etika dan tanggungjawab sosial korporat..
due date : khamis ini..last day class before final exam..

ni subjek paling banyak assgnmnt..bukan nak cakap apa..napa pun short sem kan..da la amik 3 sbjk..nak xnak kene gak buat...jadual penuh dengan assgnmnt je..as student aku leh merungut je la kat fB, twitter, n blOg..

sila la ngorat mana2 yang anda berkenan..no fon cari sendiri k..ahakkzz..

ni ahli group aku..tak pernah lagi buat assgnmnt seramai macam ni..wlupon ada macam-macam masalah nak setle kan keje ni, aku xkisah..bebel2 aku pon aku tetap nak selamat kan markah aku..sebab ni dinilai secara grouP..so kalau markah tak gempak jangan salah kan aku..n kalau markah gempak thnkz la kat kawan2 lain yang da bekerja lebih daripada yang lain..halal kan semua markah tu..ni da kira bantu da ni..selebih nya anda kene bantu diri anda sendiri..keje as group ni sebenar nya mudah kalau semua bagi kerjasama..tanya kalau ada kerja, tepati due date yang ditetap kan..sentiasa update kerja...jangan 'diketuk baru nak gerak'..kita da kat U kot..so kene pandai manage masa..i'm not perfect..but aku suka hasilkan sesuatu yang terbaik..untuk last class ni hope satu group beri kerjasama k..aku target A untuk sabjek ni..kalau tak dapat kompem meleleh air mata aku ni..

p.s : sori untuk semua ahli k if aku terlalu garang..juz nak keje setle awal..aku xsuka tangguh keje..cuba untuk disiplin kan diri..habis je sem ni aku ada lagi satu sem je kat UKM ni..pastu da buleh da xyah bukak buku..so gud luck untuk economic batch 2009/2010..chaiyOok..hope semua dpt frst class k..:D

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers