Pages

Saturday, June 11, 2011

~mimpi je pOn~

u know what?? masa aku tdo pukul 12.30tghr td (tdo tghr td sbb pagi td bangun awal da...-_-)..tdo punya tdo yang nyenyak sampai tak sedar-sedar tu sekali termimpi TU..termimpi dia...pasal dia..pasal kenapa ktowg gado..aku baru nak lupakan benda tu semua..last-last asal buleh je dalam mimpi dia keluar..masalahnya watak yang paling utama keluar tu kawan dia..siap explain kat aku lagi...last-last bila da dengar dia tak puas hati kat aku pasal hal lain..aku lak pasal hal lain...aishh..mimpi-mimpi..tapi agak panjang la mimpi tadi..nasib baik tak ada melibatkan adegan berlari ke terjun bangunan ke menangis ke..kalau tak mau tak kuyup aku bangun tadi...

isu nya napa aku g hospital dengan kawan aku tu??aku sakit ke orang lain yang sakit??kalau buleh nak masuk balik dalam mimpi tu tanya..*tah apa-apa...pliss..aku lebih rela mimpi pasal arwah ayah..sebab aku rindu ayah lebih daripada aku rindu dia...kalau mimpi masa asar tu sah-sah la setan..ni kalau tdo before zuhur ni pe cer? k malas nak pening kan pale pasal hal remeh juz mimpi ni...tak guna pon..

p. s : apa aku nak makan malam nanti ni??aduhh lapor la...kakak da baik hati tu masukkan duit kat account aku..dia suruh makan sampai buncit..hehe..lagi happy bila dia cakap 'baju raya dia sponsor'...wahhh!!!!happy gila tak terkata..ni yang best bila ada yang dah bekerja...tetap gak aku rindu kat mak...mak..da dekat 2 bulan ain tak balik...mak pun mesti rindu ain kan..huhuhu..:'(

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers