Pages

Tuesday, June 7, 2011

~telur gOreng~

bukan pasal makanan..tapi pasal aktiviti memasak...ahahha~
hari ni first assgnmnt yang aku dapat yang kene present..2nd presentation kene minggu depan..
so ready untuk menggoreng yahhhh!!~haha~hari ni present subjek ekonomi malaysia...tajuk pasal dasar belanjawan negara..fuhhh..mula-mula pikir macam susah nak buat..bila satu team da stat menggoreng slide show memang best la..ada 14 slide je..orang lain sampai 30 slide..sempoi je team aku kan!!haha...
aku guna segala skill yang aku ada masa form 6 dulu..yup!!aku suka bercakap dan suka present kat kelas...tp jadi cuak klu xckop prepare..tadi tu tiba2 demam dalam dewan kuliah..memang penangan nak present la tadi..tak pe..selagi Allah beri kita suara n mulut selagi itu kita guna untuk tuntut ilmu...

p/s : nak cakap our team yang paling the best sebab semua sporting!!!yeahhh..thankz yana, zati, fatin n alysah..gigih kan kita..nampak sangat jawab soklan tak betol..nasib baik lect layan kan je..huahuahua!! kami bakal penganalisis ekonomi malaysia..amin~ (^__^)

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers