Pages

Thursday, June 9, 2011

~I really miss him~

suatu ketika dahulu aku pernah dengan dia...pernah sayang dia sepenuh hati..tak akan lupa jasa dia..
dia yang buat aku rasa kasih sayang..tapi bila dia dah tak ada dalam hidup ni memang rasa nya perit & sakit sangat..dia antara orang aku sayang..tak akan ada pengganti...dia senyum bila aku menangis..dia ajar aku supaya jadi orang yang berguna..dia tak pernah kecewakan aku..dia ada masa aku happy n sedih...sampai masa dia tinggal kan kami...rasa nya itu la kesedihan yang paling teruk aku pernah rasa sampai sekarang..ya Allah..kalau diberi peluang..temukan lah kami sekeluarga walau dalam mimpi aku sekali pon..aku betul-betul rindukan kasih sayang seorang ayah..untuk mak..terima kasih sebab tak pernah putus asa dalam membesar kan kami bertiga...mak seorang yang sporting...luv u MAK & AYAH..

siapa dia??
anda rasa??
dia ialah Ismail Lee B Abdullah..
my lOve..forever..miss u Ayah..(^_^)

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers