Pages

Thursday, June 30, 2011

motivasi malam hari

malam ni my best friend ajak jumpa..borak-borak isi dengan diorang *bukan borak kosong maksudnya..lol..dari pukul 8 lebih sampai kol 12..duduk kat restoran berbual pasal hal masing-masing..n apa yang aku suka pasal jumpa ramai-ramai ni sebab boleh cerita macam-macam hal diri masing-masing..dari pasal belajar, life, love, pengalaman, kerja..aishh..macam-macam..pasal muvie pon ada..ni bukan citer pasal muvie tu best ke tak..tapi isi yang tersirat disebalik muvie-muvie tu..terutamanya filem melayu..yang mana kena sekat bagai..wujud  8 orang masa lepak..just tak dapat nak dengar ACU bebel je tadi sebab da lewat sangat tadi..aku pon penat..faezy citer pasal isi-isi muvie la..kenapa citer Yasmin Ahmad selalu kene kontroversi..banyak rupanya yang aku tak tau..kalau nak citer dalam ni memang panjang..so malas nak citer..tapi banyak gak info yang dapat dari faezy..life member aku sorang ni featy..yang tu private sikit kalau nak citer..sebab hal pribadi orang..next ayap..seyes..ayap ni macam Dr. cinta..semua nasihat, pengalaman dia tu masuk akal..korang buleh je jumpa dia kalau bab2 cintan2 ni..dia hebat..haha..bukan maksud nya dia playboy..pemikiran dia yang matang..pastu dengar la citer pasal faezy join PBSM..haha..lawak..*sori faezy kalau marah..yang part wayang kulit tu aku tak boleh nak cover..ngehehehhe~!malam ni jugak aku kene bahan kan..selalu jadi tp tu dulu..last-last sekarang ni kene jugak..pekak kot aku ni..-_-"..seronok ey korang membahan aku..fuhh..gelak sampai pecah perut..thankz korang...sebab tu aku lebih suka hang out dengan member2..masing-masing ada citer sendiri kan..siap dah macam sesi kaunseling da tadi..aku happy..seyes..tak tipu..n thankz gak untuk korang sebab malam ni banyak ayat-ayat korang bagi kat aku tu buat aku release tension..n aku pegang semua advice korang..bila dengar ayat featy paling aku suka..sampai kan ayat dia tu buat aku pikir aku ni 'precious' sangat..thankz dear..ayap pulak banyak ngajar aku..thankz bro..ahakzz..malam ni update puas-puas..esok dah busy masak kan untuk orang masjid buat tahlil..luqman paling sporting..dia selalu layankan je aku kalau aku meroyan..thankz korang..aku tak akan lupa korang punya..ramai antara kita orang kenal sejak sekolah rendah lagi..so kene n wajib keep in touch..ok..sayang korang ketat-ketat..n untuk Luqman Adi Hakim..jangan nak homesick sangat..nanti parah pulak ko kat sana nanti..(^__^)..winkkkk!!~

p.s : kawan akan bawak sampai mati..susah senang pun dengan diorang..bukan masa susah je kita cari..senang pon kene sama-sama..spread the love..muahhh!!!

1 comments:

featysera said...

xcukup citer...citer pasal sembelih ayam kat n.9 x masuk lagi nie...

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers