Pages

Saturday, June 25, 2011

sampai sudah di negeri terchenta!!!

selepas 2 bulan meroyan kat selangor sebab tak dapat balik akhir nya sampai jugak aku kat rumah hari ni..mula-mula nak balik memang rasa excited..tapi bila pikir-pikir semula macam ada something yang hilang..but never mind..aku keep positif..so benda tu tak akan effect cuti aku yg 2 minggu ni..after 2 minggu ni aku da stat busy kan diri semula..kursus kat kelantan/terengganu..pasca-retreat kat tioman..n perkampungan untuk MMP sesi 2011/2012...so dah tak ada masa nak fikir..fuhhh..perlukan kegigihan nak buat semua ni..sorry kat deeb sebab asal nya nak hang out kejup dengan dia kat jusco tadi..tapi disebabkan malam tadi aku tidur kol 3 lebih n bangun-bangun subuh je mata still ngantok n air pulak tak ada..last sekali decide balik pukul 8 lebih baru gerak g terminal..tup..tap..kol 11 gak baru gerak ke JB..seyes..penat badan..sampai-sampai je akak ajak g makan ngan mak kat jusco..so follow je la..sakit nya mata tengok kasut..lagi sakit bila kat purse tak ada duit..-_-"..da dekat 2 jam kat jusco pastu terus blah..penat punya pasal last-last terpengsan la sampai maghrib tadi..ni sekarang nak hilang kan busan 2 minggu bercuti ni start da nak planning macam-macam dengan member..next event da dalam kepala..tapi tu planning bulan 8 tu..bulan ni n bulan 7 tak ada lagi..rasa nya paling latest just hangout tengok mid night muvie je la..tu je yang sempat..k..da penat da..

p/s : masih lagi nak percaya...dunno la..

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers