Pages

Sunday, June 12, 2011

~tammat sudah~

actually this short sem paling mencabar duit poket aku..fuhhh..dunno la kenapa duit JPA kali ni cepat sangat habis..habis kat makan la ni..sah!!!..n for the first time jugak la sambil belajar aku keje..tak de la keje ala-ala buruh kasar tu..

pertama : mak cik cafe 
tugas : masuk bungkusan makanan dalam plastik besor n pastikan aku n mira hafal sifir 3...kalau salah kira   
          nanti akak pakai make up tebal kat pipi n gincu merah tu aim kitowng je..cisss..xpe..sifir 3 ktowg  
           power tak macam cara akak buat labeling plastik tu..ngehehheehe~ xD
jasa : engku syublee yang kenal kan pekerjaan tak rasmi ni..ahakzz

kedua : key in data hari belia (himpunan sejuta belia)
tugas :nama kerja pon key in data..so kene la key in data kan..ade 300 helai survey aku kene msokkan 
           semua maklumat orang yang 300 tu dalam excel..mau berpinar-pinar mata aku..da la menaip macam 
            burung belatuk..tuk..tuk..tuk..guna satu jari..aiseyyy...keje ini tamat secara rasmi nya pada hari sabtu 
           semalam..ngehehhe..konon nya kalau buat 350 helai dapat RM 100..so kalau 300 kurng sikit 
            la...xpe..janji masuk..hoho..
jasa : zahid hasri..thankz beb sebab bagi aku peluang pekerjaan..haha~

p.s : sem ni paling berjimat..berjimat bila da pokai..so kira jimat la jugak..sebab risau time balik nanti tak ada duit nak beli tiket bas je..hahaha..nasib baik akak da support...yeayy..siap dapat elaun tambahan lagi k..demi kegigihan ni disertai dengan kegigihan menyiapkan 3 assgnmnt..dalam satu hari..pengsan aku..hari-hari ngadap lappy buat keje..n malam ni sambung lagi buat slide untuk presentation khamis ni..da macam mata panda da..it's ok..pengalaman semua ni..arghhhh!!!bunuh student ni...T_T

pstttt: agak-agak brape la total duit aku ni..huhu..curious sangat-sangat..jangan mintak aku belanja ey..sebab ni untuk raya..jangan kacau..haha




6 comments:

Sidratul Muntaha said...

pandai angry bird cari duit.tak apa,bila kita susah kita akan hargai masa senang kita.aja-aja fighting angry bird! :D

nurul ain ismail lee said...

hai cik Domo..sama gak untuk cik domo ye..rajin2 tolong catering..nnti leh usha2 org kawin..hehe

Ct DJa said...

oke, xmintak belanja. mintak duet raya bole?

nurul ain ismail lee said...

kak dja : buleh..seposen..nah!haha

miss_tiramisu said...

bagus la ain. sangat berdikari. suke tengok org yg mcm ni :)

nurul ain ismail lee said...

tengah dlm proses blaja hidup sndri..sbb xsmpai hati mintak mak duit..as long mampu cari duit sndri insyaAllah teruskan..:)

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers