Pages

Tuesday, October 4, 2011

1:40 AM

owh..stop kejap buat keje. sebab dengar lagu best kat Seoul Fm ni. tangan gerak kan mouse untuk klik ke blog sendiri. kembali nak merepek pagi-pagi buta ni. alamak. lupa pulak nak merepek apa. aduhhh. ok. jup. datang balik idea. owh no. busy betol final sem kat UKM ni. gila. da nak gila pun. tesis . field trip yang dalam proses paperwork nya. sampai kan terover rindu fb and twitter. lama tak menggila membebel kat twitter yang pasti. owh. ada kebaikan rupa nya. busy yang bertempat. malam ni rasa tak nak tidor. tapi. esok kelas autolock. maksud kelas autolock ni ialah. sapa masuk kelas lambat nanti semua pintu dewan secara automatik nya akan terlock. aduhh. seram bila dengar. Alhamdulillah. sem ni tak pernah lagi aku skip kelas. tapi. bakal skip demi nak balik rumah dalam 3 or 4 minggu dari sekarang. rindu pada mak. 

owh. tak ada benda sangat yang nak diceritakan pada orang. lagi. owh. maksudnya sebelum ni ada lah jugak. just malas nak membebel. blog ni da jadi kawan saya gantikan twitter n fb. eh. mana mereka? tah. tak tau. mana tah aku belajar membebel style macam ni kat blog. 

owh. ada cerita. sabtu ni aku da stat proses untuk dapat kan lesen kereta. kesian kan. da 22 baru nak amik lesen. kesian. sorang-sorang pulak tu. tak apa. nampak sweet la konon bila tak reti bawak kereta. damm. malu*.

kbai. dah ngantok. sila lihat saya dari jauh sebab saya pun perhatikan dari jauh. tengok bulan. nanti nampak. doa. doa. dan doa. 

Assalamualaikum. *senyum

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers