Pages

Saturday, October 8, 2011

: ampun :

haha..sori la..sebab ni baru nak update entry pertama sebab blackout la kolej aku pagi smpai maghrib tadi..lagi-lagi aku g dengar ceramah KPP..aku ni kan student yang rajen..tak tdo pun dengar ceramah tu..bagus nya aku ni..wekkk!!..btw ni nak bebel sikit..KPP 5jam..tapi secara realitinya 3jam je..2jam lagi banyak rehat, pengajarnya hilang, angkat fon, citer pasal life die, citer pasal citer p.ramlee lagi..aishh..payah!!dah la pagi nye aku tak buleh tdo sebab apa tah..sejam je terlelap..nasib tak terlentok-lentok masa ceramah tadi..next khamis ni nak amik test undang-undang..ni versi laju nye aku nak siap kan lesen..dah la banyak keje..

owh..banyak seh keje nak kene siap kan..next week nak g buat passport pulak..eh..surat aku xsiap lagi..adoiiilahaiii..badan ni tah bila nak sihat ni..(macam mana nak sihat kan, makan ubat pun malas, g klinik lagi la..)ahhahahhaa..hurmm..deepavali n raya haji..nanti kan aku menggila balik jB..keh3..

rindu da sangat-sangat ni dengan mak..hhuuhuhu..

p.s : letih la nak update banyak-banyak..mata da berpinar-pinar..kalau rajen tengah malam ni aku update lagi ye..membebel je lebih..hohoho..k choww semua..

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers