Pages

Tuesday, October 18, 2011

: mOK itu gemok :

hati senang aku MAKAN, hati susah aku pun MAKAN, hati sedih aku MAKAN jugak..kesimpulannya, semua masalah buleh selesai dengan MAKAN..n now aku da ready dari segi mental aku nak balik jb untuk budak-budak ni panggil aku gemuk..muahahhahaa!! untuk malam ni je aku marathon MAKAN da macam-macam..1st makan sup, 2nd makan roti, 3rd makan roti lain lagi, 4th makan MARS *coklat weii, 5 makan kek..nice!!!makan dari pukul 8 malam hingga 12.30 pagi tadi..n jap lagi kene tdo..belom sempat makanan nak hadam aku da pengsan..harapan berat naik sangat tinggi..hahaha..hmmm..rasa nya sebelum ni pun da naik lepas kes 5KG turun tu..

hokey..setelah berapa hari aku tak leh tdo hingga kul 3 lebih dok tergolek-golek atas katil finally setelah sekian lama jam 12.38 ni mata aku da ngantok..

p.s : selingan..aku tak paham la..apsal ko main-main dengan aku??nak kene hempok ape?bila aku lepas kan ko datang, bila aku tunggu ko pulak tnjuk yang ko ni sama macam orang lain..yang mana aku?sebaya?tua?muda?semua tak buleh pakai..maaf..*mengamuk lagi..dah tak ada mood da nak jumpa..huh!!

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers