Pages

Thursday, October 13, 2011

: sebab dan penyebab :

mari aku story sikit..aku jenis yang tak suka buat benda yang aku xsuka bila orang lain buat..(aa..susah sikit nak paham ayat ni tapi paham-paham kan je la)..so tats why banyak benda yang orang lain suka buat tapi aku xsuka..

alamak hai..tapi tak semua paham orang macam aku..(macam mana nak paham kan sebab aku xpernah cakap aku ni macam mana)..silap sendiri kot..tapi tak apa la..janji family aku paham aku..btw aku pernah lalui satu masalah yang mana tak semua orang lalui..more kepada masalah peribadi jugak la..so banyak disebabkan problem tu aku jadi orang yang tak suka n benci sangat-sangat buat benda yang bila orang lain buat aku akan pikir negatif..

sebab tu la orang selalu kata jangan nak mengata orang lain sebab takot diri sendiri yang terkene...Allah itu maha adil kan..

kalau nak tau aku xsuka latih diri aku jadi macam perempuan lain..maksud aku perempuan yang kuat berfesyen, shopping, bf sana sini, terlalu bersosial, peramah sangat pun payah..just nak jadi perempuan yang biasa-biasa..susah nak dikenali tapi mudah nak rapat..winkkk..gud nite..: )

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers