Pages

Monday, October 24, 2011

selasa or rabu???

convention tu ada hari selasa n rabu kat melaka..decide-decide..ok..pergi hari rabu..selasa pergi kelas..+_+..tak dapat dengar Dr.M bagi talk..huhuhu...benci..benci..k la..baik pergi kelas memandangkan kelas hari selasa tu da 2 kali berturut aku skip..kalau esok tak pergi la cukup 3 kali pulak masalah nanti...rabu kelas tak ada so buleh je la..janji sijil international tu ada..masuk resume terus..senang citer..

ehemm..hari ni best buat keje kat putrajaya..dapat coklat free 2 bar..hahahha!! pandai aku berlakon kan..ngehehhe..perfect seh..lunch punya jauh sampai alamanda..terbang RM10..balik-balik je terus bukak fb usha beg..on9 shopping seh..first time aku buat..cari beg nak g V trip..layan kan aje la buang duit merata ni memandangkan sem ni aku langsung tak enjoy dengan duit yang aku dapat..sekarang tengah tunggu duit elaun SME masuk dengan duit gaji yang aku keje masa short sem dulu..bengang betol sebab sampai sekarang gaji tu tak dapat lagi..konon nya nak tampung untuk duit short sem..hampehhh..sekarang ni nak cepat2 setle kan hantar resume kat semua company kat KL n selangor ni..cuti raya haji baru aku nak g cari tempat praktikal kat Jay Bee pulak...before cuti nak setle kan semua keje..tesis, ekonomi buruh, pendidikan dan masyarakat..ready untuk exam mid sem IB aku next week..yOOshhh!!!

p.s : woiiii!!!benci seh..ko panggil aku macam tu lagi pas ni aku sound ko terang-terang kat FB tau!! ishhh..: |

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers