Pages

Thursday, October 20, 2011

bila manusia terlalu ikut kan perasaan

dah nama pun manusia, ada emosi bagai. sebab tu bila kita buat baik kita akan diingati sekejap je..tapi bila buat salah orang akan ingat sampai mati. semua bertindak ikot emosi semata-mata. cakap asyik nak menang je. tak puas hati memanjang. 

kat UKM ni ade gelombang Arron Aziz. Nora Elena..(sape tah minah ni..aku tak kenal sebab dah tak layan drama TV ni)..dok sibuk masing-masing dengan artis ni. aku?relax la..tak minat pun artis-artis ni..jumpa depan mata pun buat-buat tak nampak je..tak de la sampai nak 'leh tangkap gambar x?'..eww..tu bukan aku..masalah nya satu je..aku ingat diorang pun bukan diorang ingat aku. so baik tak yah..buang masa je..tipu je lebih.paling dekat tu haa..Bandi Amuk..rumah dekat je dengan aku..tak de pun macam orang gila (even mmg la dia da tak femes pun)

semalam gigih kan diri pergi pusat kesihatan. melayan deretan ubat yang langsung tak sedap. yang best nya ubat aku tu ade effect ngantok.. asala makan je mesti layu je mata. tu yang seronok. tidor pun dah kurang dah batuk nya. syukur..btw 19 more days to gO..can't wait..;)

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers