Pages

Wednesday, October 5, 2011

: : : :

haa..bayangkan...tiap-tiap malam aku akan menjerit bawah bantal. bila stress rasa nk jogging je walaupun malam..tah kenapa malam ni aku sangat-sangat la negatif jat diri sendiri. cacat ni. muka jadi merah bila aku marah. kaki jadi sejuk. pastu asyik nak makan je bila tension. jaga diri sendiri. tak ada yang amik pedulik. sebab aku suka simpan dan pendam bila marah. eh..tak.. kadang-kadang je. tah kenapa aku nak marah je malam ni.

hidup ni memang berpusing macam roda. bila kita dah rasa sesuatu kemungkinan akan kene tu tinggi. mungkin jugak tak. macam kawan aku cakap. dia sedih sebab mungkin orang tu dah buang dia dari memory dia. tapi ada betolnya. kita kene lupakan orang yang dah lupakan kita. kan.. : )

tapi kadang2 kenangan tu memang tak akan hilang. so selagi rasa nak menangis baik kita menangis puas-puas. sebab selain dari meluahkan kat someone yang kita percaya, dengan menangis tu pun dah boleh tenang kan hati. (advice ni untuk kawan saya juga).

p.s : pernah tak anda perasan satu keadaan ini. mereka yang jarang berkapel yang akan berkahwin dahulu. most of them la..tak semua.. so dun worry pasal jodoh kamu k..: )

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers