Pages

Saturday, October 22, 2011

jagalah hati kaum Hawa wahai Adam

perempuan memang di jadikan punyai hati yang senang tersentuh. se-brutal mana perempuan itu pun hati dia tetap akan terguris kalau kaum Adam kat luar sana sakit kan hati mereka. ada beberapa my best fren 'sakit' sebab lelaki. susah nak jangka apa yang lelaki fikirkan. 

tapi memang tak buleh nak salah kan lelaki. bagi aku sendiri aku tak suka sikap 'usha-mengusha' yang lelaki suka buat. memang da jadi lumrah sifat lelaki macam tu. but sometimes dalam proses mengusha tu si perempuan akan terdetik kat hati mereka rasa suka kat lelaki tu. percaya lah. even lelaki tu hensem or tak asal kan dia caring kat perempuan tu mesti perempuan tu akan falling in love dengan lelaki tu. sebab jemu? tak mencabar? or tak cantik? maybe banyak sebab la lelaki suka lari tinggal kan perempuan yang dia pernah bagi harapan. maybe jugak lelaki tu sekadar suka-suka nak mengenali perempuan tu. 

to my sayang..be strong k..jodoh kamu maybe ada yang lebih baik dari sebelum ini. kuat dan terus kan hidup..aku ada dengan kamu..

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers