Pages

Wednesday, October 5, 2011

: tak salah kan sapa2 :

nampaknya macam post aku yg bawah ni da jadi rantaian..maybe akan ada yang maki aku. aku tak kisah sebab apa yang aku cakap berdasarkan fakta. tak nak berkawan dengan aku atas sebab isu pengurusan kolej bagai?silakan. Allah lebih tahu apa yang terjadi disebalik kejadian. aku buat post ni bukan macam curah minyak kat api. tapi nak saling ingat kan..even untuk diri aku pun. kalau dengan orang lain kita tak hormat macam mana kita nak hormat keluarga kita. ni lagi kan pulak saudara seislam kan. jangan hidup diatas nama agama tu sendiri tapi landasan hidup masih goyah. berusaha muhasabah diri. sama-sama majukan apa yang korang nak capai. 

yep.aku memang bukan bagus pun nak cakap macam ni. tapi semua ini untuk peringatan diri aku jugak. so just be +ve. kalau rasa nak marah sampai tercarut tu harap beristighfar mohon lembutkan hati. setiap perkara ada baik buruknya. kita yang kene pandai menilai.

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers