Pages

Saturday, October 22, 2011

busan sangat pun buleh menyebabkan stress tau!

dah berapa kali Sabtu da aku selalu tak ada kat bilik busy buat keje lain kat luar. rasa macam kali ni first time ber-Sabtu kat bilik sorang-sorang (memang la sorang..nama pun bilik single)..semua girlpren saya tak ada..aku je dok gila sorang-sorang kat bilik..seyes busan seh..ngadap FB, layan korea je memanjang.. nak buat tesis yang chapter 2 pun tak buat-buat lagi..semua ni sebab tak ada mood la..dah la hari ni bangun awal gile..pukul 7 dah tak nak tidor..aku buat la keje basuh baju, ampai, kemas bilik..luar biasa hari ni la..tak pernah-pernah bangun awal macam tu lagi-lagi hari cuti ni..sangat la busan ok...-_-"

sebenarnya banyak je lagi keje aku ni haa..dengan paperwork aku still tergantung lagi. demm!!tak setle2 masalah dengan paperwork tu..aishhhh..kalau la aku tau..tak nak jadi kepala handle program ni..huaa!!tak tau nak cakap apa..busan yang teramatlah sangat. hp sunyi sepi..FB da busan..blog??bebel sorang-sorang je la mampu..sedih!!

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers