Pages

Wednesday, October 5, 2011

: happy + marah :

happy : dapat invitation from pengurus nak bawak aku pegi Vietnam. ada sebab rupanya. walaupun laluan nak ke Australia terpaksa dibatalkan, tapi at least prof n en nizam cari idea nak guna laluan yg sama tapi guna kaedah yang lain. nasib peruntukan yang ptot diberikan untuk ktorg ke Australia tu dapat di bawak terus ke trip Vietnam ni..Amin. field trip pulak lect tetap nak jalankan kat Indonesia. so syukur. dapat ke Indonesia dan Vietnam sem ni..*tapi. duit kat poket dah menyusut sebab bayar lesen..huaaa!!mintak akak support pon best..haha

marah : baru dapat tau yang aku telah digolongkan dalam keluarga binatang. even mak ayah aku manusia. nak panggil aku BABI buleh, tapi jangan sampai aku dengar dengan telinga aku sendiri. jangan gunakan agama untuk tnjuk kan kebaikan semata2. maaf kalau post ni ada buat org lain tak puas hati. selagi aku buleh senyum aku akan senyum. 

p.s : guna kaedah tegas dan carutan/makian adalah berbeza sangat-sangat. tak salah guna cara yang tegas tapi  masih menjaga bahasa. kita terutamanya sesama melayu tak akan nak merosakkan kaum sendiri. manusia ada hati. bentuklah ikut cara yang betol. berikan ajaran sebagai seorang manusia. bukan seperti melayan binatang.

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers