Pages

Sunday, October 9, 2011

:hari ahad:

hurmm..da 2 hari da tdo aku tak ok sebab batuk yang melampau..kalau buleh dicuci tekak ni da lama aku cuci..semalam da setle kan banyak keje..assgnmnt P&M da siap..props blom siap..sikit je lagi..resume lagi la..hampeh..sebab tak ada gambar lagi..apa aku nak buat hari ni??

malam tadi seronok lepak dengan kawan-kawan (mira n balkis) kat bilik aku yang kecik ni..layan muvie bini-biniku gangster sampai kul 3..makan megi sama-sama..satu cup share 3 orang..haha..sweet kan ktorg..da 2 round je habis..haha..seronok la..lupa kerja jup..ni sat lagi sambung balik..aishhhh..

sejak-sejak ni hidup macam ada sedikit membusankan..now aku harap ade miracle yang jadi..bagi la sumthng yang extreme untuk aku kan..busan la macam ni..malas nak bebel panjang..aku nak makan ubat n kalau buleh nak membuta lagi..(sedangkan baru bangun ni..huhu)..k chOoww~~!

0 comments:

: : cOuntdOwn : :

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers